هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

وزیر ارتباطات: تمام قد حامی سکوهای داخلی هستیم

  • کد خبر: ۱۹۲۳۲۴
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
وزیر ارتباطات: تمام قد حامی سکوهای داخلی هستیم
وزیر ارتباطات که با هدف بررسی زیر ساخت‌های ارتباطی استان خراسان رضوی وارد مشهد شده است، اظهار کرد: جهت‌گیری دولت و وزارت ارتباطات این است تا از پلتفرم‌های ایرانی حمایت کنیم.

 به گزارش شهرآرانیوز، عیسی زارع پور در حاشیه بازدید از چند شرکت دانش‌بنیان در مشهد افزود: ظرفیت‌های خیلی خوبی‌ در کشور داریم اما گاهی از آن‌ها غفلت می‌کنیم. عده‌ای باعث شده‌اند که اعتماد مردم نسبت به تولیدات ایرانی‌کاهش پیدا کند این درحالی است که باید به این خودباوری برسیم که توان رقابت با خارج از کشور را داریم.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه از سکو‌های داخلی حمایت می‌کنیم افزود: گرچه مشکلاتی در این مسیر وجود دارد اما جهت‌گیری دولت و وزارت ارتباطات این است تا از پلتفرم‌های ایرانی حمایت کنیم.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش اظهار کرد: بارها گفته‌ایم که چرا برای گفتگو با مردم خودمان از پلتفرم‌های خارجی که اختیارش هم دست ما نیست استفاده کنیم و امروز می‌بینیم که با همت تیم‌های ایرانی این ظرفیت ایجاد شده است. دیگر کسی نمی‌تواند بهانه بیاورد که برای ارتباطات با مردم از پلتفرم‌های خارجی استفاده کند.

زارع پور همچنین به استفاده ۷۰ تا ۸۰ درصدی اعضای دولت از نرم‌افزارهای داخلی اشاره و تصریح کرد: من معتقدم استفاده از سکوهای داخلی، فرصتی برای حل مشکلات مردم هم ایجاد می‌کند همچنان که ما در وزارت‌خانه تمام قد حامی سکوهای داخلی هستیم و رشد آنها نیز حمایت می‌کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم شبکه‌های داخلی، به شبکه‌ اجتماعی اول کشور تبدیل شده و شبکه‌اجتماعی کوتاه نویسی جهان اسلام ایجاد شود. این ظرفیت وجود دارد و مردم باید بدانند اینجا، جایی‌است که مسئله‌شان حل می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->